PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su gimnazisto teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge gimnazijo dirba
Kabineto numeris 01
Darbo laikas
Savaitės diena |
Mokinių, tėvų, pedagogų, klasės auklėtojų ir kitų specialistų konsultavimas mokykloje |
Konsultacijos su kitais specialistais, tiriamasis ir organizacinis darbas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.00 – 12.00; 12.30 – 14.00 |
14.00 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
Antradienis |
8.00 – 12.00; 12.30 – 14.00 |
14.00 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
Trečiadienis |
8.00 – 12.00; 12.30 – 14.00 |
14.00 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 12.00; 12.30 – 14.00 |
14.00 – 16.00 |
12.00 – 12.30 |
Penktadienis |
8.00 – 12.00; 12.30 – 13.30 |
13.30 – 14.30 |
12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 620 54019
Socialinio pedagogo veiklos tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.
Socialinio pedagogo funkcijos
- Stebėti moksleivių lankomumą, pažangumą, elgesį bei bendradarbiaujant su klasių auklėtojais identifikuoti kylančias problemas klasėje;
- Papildyti klasės vadovų veiklą dalyvaujant klasės valandėlėse, kalbėti su mokiniais jiems rūpimais klausimais, spręsti iškilusias problemas remiantis individualaus bei grupinio darbo metodais;
- Tarpininkauti sprendžiant iškilusias konfliktines situacijas tarp mokinių arba tarp mokinių ir mokytojų;
- Kartu su klasių vadovais, dalykų mokytojais, psichologu, specialiuoju pedagogu identifikuoti moksleivius, kuriems reikalinga socialinė pedagoginė pagalba, sudaryti pagalbos planą bei jį įgyvendinti. Per mokslo metus stebėti ir vertinti teikiamos pagalbos efektyvumą; Individualiai dirbti su atskirais moksleiviais, patiriančiais adaptacijos mokykloje sunkumų, turinčiais specialiųjų poreikių, sveikatos, elgesio, emocinių ar kitų problemų;
- Teikti individualias konsultacijas moksleivių tėvams (globėjams), mokytojams apie moksleivių problemas, jų sprendimų galimybes mokykloje bei kreipiantis į specialistus už mokyklos ribų. Atstovauti vaiko interesams, pastebėjus vaiko teisių pažeidimus informuoti apie tai VTAT, policijos pareigūnus;
- Vykdyti ir kurti saviraiškos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio sutrikimų, žalingų įpročių, patyčių bei kitų problemų sprendimo prevencijos užsiėmimus, renginius.
- Teikti informaciją apie socialinę paramą ir kt.