Švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka paskirtų išorės vertintojų išvados
Vidurinio ugdymo programos vertinimas atliktas 2015 m. birželio 3-5 d., vykdant 2015 m. gegužės 18 d. Švietimo ir mokslo ministro įsakymą Nr. V – 534 „Dėl vertinimo grupių sudarymo“. Vertinimo grupė, atlikusi vidurinio ugdymo programos įgyvendinimo vertinimą Kauno Kovo 11-osios vidurinėje mokykloje, vidurinio ugdymo programos akreditacijos komisijai siūlo akredituoti mokyklos vykdomą vidurinio ugdymo programą, nes mokykla surinko daugiau negu 2/3 galimų balų ir taškų.
Mokyklos privalumai:
- Pakankamas mokinių mokymosi sėkmingumas ir pasiekimai;
- Mokyklos vadovai, dalykų mokytojai, dirbantys 11-12 klasėse, turi aukštąjį išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją, yra dėstomų dalykų specialistai;
- Mokyklos pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas yra nuolatinis procesas;
- Tiek vadovai, tiek mokytojai kasmet tobulina savo kvalifikaciją dermėje su mokyklos keliamais tikslais ugdymui;
- Mokiniams padedama pasirengti individualius ugdymo planus;
- Mokykloje taikomi įvairūs būdai mokymosi motyvacijai stiprinti;
- Mokiniai naudojasi mokykloje teikiama profesinio informavimo, konsultavimo ir ugdymo karjerai pagalba;
- Mokykloje sukurta bendrajam ir specialiajam ugdymui įgyvendinti tinkama mokymo(si) aplinka: mokytojams įrengtos šiuolaikiškos darbo vietos, visi mokomųjų dalykų kabinetai aprūpinti kompiuteriais, dalis interaktyviomis lentomis ir projektoriais bei spausdintuvais, veikia internetinis ryšys, pamokose naudojamas skaitmeninis ugdymo turinys;
- Mokykloje įdiegtas elektroninis dienynas;
- Dalis ugdymo proceso organizuojama ne tik mokykloje, bet ir kitose aplinkose – muziejuose, VDU gamtos fakultete, KTU ekonomikos ir vadybos fakultete, LR istorinėje prezidentūroje, Kauno senamiestyje, mokyklos aplinkoje ir kt.;
- Sporto bazė pakankama mokinių sportinio ir sveikatingumo ugdymui vykdyti;
- Mokyklos veikla viešinama internetinėje svetainėje www.kovo11.kaunas.lm.lt;
- Sutelktas pakankamas kiekis mokymo priemonių.
- Mokykla įgyvendina „Mokymosi sėkmės ir galimybių kiekvienam vaikui ugdymo sampratą“, patvirtintą direktoriaus įsakymu.
Tobulintinos sritys:
- Teikti savalaikę pagalbą mokiniams formuojant individualią ugdymo(si) kryptį, išnaudojant vidurinio ugdymo turinio pasiūlos galimybes;
- Sukurti vieningą mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimą reglamentuojančią sistemą;
- Tobulinti mokinių pasiekimų gerinimo sistemą, remiantis panaudotų poveikių priemonių ir modulinio mokymo diegimo motyvuojančių galimybių analize.
Plačiojo įsivertinimo išvados
(2018 metais lapkričio mėn. atlikto plačiojo įsivertinimo rezultatai)
Privalumai | Trūkumai | Tobulinti pasirinkti mokyklos veiklos aspektai |
1.1.1. Asmenybės tapsmas (Socialumas);
1.2.2. Mokyklos pasiekimai ir pažanga (Stebėsenos sistemingumas); 4.3.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas (Reiklumas sau); 2.3.2. Ugdymas mokyklos gyvenimu (Narystė ir bendrakūra).
|
3.2.1. Mokymasis ne mokykloje (Mokyklos teritorijos naudojimas ugdymui);
3.1.2. Pastatas ir jo aplinka (Ergonomiškumas); 4.1.3. Mokyklos savivalda (Sprendimų pagrįstumas ir veiksmingumas); 2.3.1. Mokymasis (Savivaldumas mokantis, Mokymosi konstruktyvumas); 2.2.2. Ugdymo(si) organizavimas (Įvairovė); |
2.3.1. Mokymasis (Savivaldumas mokantis, Mokymosi konstruktyvumas);
2.2.2. Ugdymo(si) organizavimas (Įvair |